maanantai 12. syyskuuta 2011

Uimassa

hip hei! Vauvauinti alkoi viimeviikonloppuna ja hengissä selvittiin, vaikka jänskätti aika paljon! Oli kyllä hassua kun mua jännitti niin paljon, vaikka oon ollu vauvauinnissa mun kummipojan kanssa, eikä minuu silloin jännittäny ollenkaan.

Tänään kärryteltiin poikasen kanssa läheiselle kirpputorille ja katsastettiin tilat ja tultiin siihen tulokseen, että tää mami taitaa vuokrata pöydän sieltä ja laittaa varastossa jo pari vuotta olleet vaatteet kiertoon. Kirppikselle kävelee meiltä noin kahdessakymmenessä minuutissa, joten itsepalvelukirppiksestä kun on kyse, niin pitääkin sitte käydä parin päivän välein siistimässä pöytä ja rekki. Nyt vaan pitäis lajitella vaatteet ja laputtaa ne! Huoh mistä tähän energia???

Viikonloppuna poju oli taas hetken hoidossa. Tai oikeastaan hoitajat oli meillä. Ja hyvin meni :) oltiin yksissä bileissä, ukkeli siinä illan aikan nautiskeli muutaman oluen ja minä olin kuskina. Ens viikonloppuna kun me mennään juhlistamaan meidän avioliittoa, joka on jo jatkunut kaksi vuotta, niin ehkä minäkin juon enemmän kun yhden lasin viiniä! Ens viikonloppu jänskättää kyllä ihan mahdottomasti. Silloin siis pikkuinen on ekaa kertaa yökylässä!!!! Mitenhän äiti siitä selviää ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti