torstai 11. helmikuuta 2010

Pallomahoja on jokapaikassa!

Mun työmatkat taittuu pääsääntöisesti julkisillakulkuvälineillä, ja niihin ylensä on eksynty muutama muukin ihminen. No nyt kun olen tämän kuumeilun kourissa, niin tuntuu että joka paikassa näkyy ihania pallomahoja ja kaikki näyttää hyvinvoivilta ja onnellisilta!

Eikö se oo aika hassua, että haluaisi tuollaisen mahan ja asukkaan sinne sisälle, vaikka se ei oikeesti taida olla niin hehkeetä, kun kuvittelen? Mä otin valtaisan askeleen eilen ja ostin raskausajanvitamiinipurkin. No vitamiinithan on kaikille hyväksi, mutta tuntu tosi hassulta ostaa apteekista kyseinen purkki. Tuntu, että se kassatäti katso heti mun mahaa. Eihän siellä vielä oo mitään muuta ku läskiä! Voiku kohta olis jotain muutaki!!!! =)

Tää niin rönsyää tää mun kirjotus, mutta ei voi minkään =) Voin vain syyttää tätä kuumetta ;)

Vielä pitää kirjottaa, että mä niin tykkää näistä Anne Geddesin kuvista! Aurinkoa lumisateen keskelle!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti