perjantai 18. kesäkuuta 2010

Oireita?


Mulla siis ei vieläkään ole juuri minkäänlaisia raskausoireita. Ei oo kuvotusta, pahaa oloa eikä muutakaan kummallisuutta, paitsi, että mua väsyttää ihan valtavasti koko ajan!!!! (haukottelee)
Yleensä nukahdan kyllä ihan hyvin, mutta herään kyllä jos tuo rakas ukkelini kömpii sänkyyn minun jälkeen tai jos hänen kello soi aikaisemmin kun minun, mutta nyt en sitten herää mihinkään. Hyvä jos omaan kellon soittoon herään! Tähän kun heittäisi vielä jonku pahoinvoinnin päälle niin kyllähän olisi hehkeä olo. :)

Tänä viikonloppuna ei onneksi ole mitää juhlia missä pitäisi taas keksiä tekosyitä, että miksi ei juo. Mutta urheilua kyllä senkin edestä! Saa nähdä miten jaksan, varmaan nukahdan kesken suorituksen... (haukottelee taas).

Laitoin eilen tuon kävijälaskurin ja ihan huippua nut ainakin noin 70 tyyppiä tietää, että me odotetaan pikku perheenlisää =) Mä niin haluisin kertoo ees äidille. Yleensä jos mulle jotain tapahtuu hyvää tai pahaa niin soitan aina eka miehelleni ja äidille :) Nyt jos äiti soittelee, niin joudun hokemaan itselleni ennen ku vastaan, että älä kerro vielä, kun voi tulla äidille iso pettymys, jos jotain ikävää käykin, kun näin raskauden alussa vielä mennään. Varmaan sitten sen varhaisultran jälkeen kerrotaan äiskälle ja iskälle.
Ihanaa viikonloppua kaikille! :)

3 kommenttia:

  1. Heippa, ja onnea kovasti odotukseen!
    Törmäsin blogiisi keväällä, kun itsekin vauvakuumeen parissa kouristelin. Nyt täälläkin on plussattu (tänään 6+1), joten on hauskaa seurata teidänkin taipaletta. :)

    VastaaPoista
  2. Moikka,

    Onnea hurjasti plussasta! Ihanaa kesää ja paljon aurinkoa! =)

    VastaaPoista