tiistai 26. lokakuuta 2010

4D ultra

Hmm...4D ultra, mennäkkö vai eikö mennä? Ukkelin kanssa ollaan muutamaan otteeseen aiheesta puhuttu ja yllättäen hän haluaisi mennä tuohon 4D ultraan ja minä oon ollu vähän nihkee. Luulen, että mun nihkeys ultraa kohtaan tulee siitä, että pelkään sitä mitä sieltä saatetaan löytää niin ja tietty se hinta 160 euroo!!!

Mutta nyt oonki yllättäen muuttanut mieltäni. Oon kuullu paljon kokemuksia, joissa oli ollut suuri hyöty (lääketieteellinen) 4D ultrasta. Kuten sellainen, että osattiin varautua leikkaukseen, joka sitten käynnistettiin heti kun lapsi oli syntynyt. Ilman 4D ultraa vakavaa tilannetta ei olisi huomattu. Toki siinä on myös paljon hyviä hömppäpuolia, kuten se DVD ja saa varmemmin tietää vauvan sukupuolen. Nyt oonkin päättänyt varata 4D ultran Femedaan Brunolle. Meillä on normi rakenneultra 30.11 eli RV 20, niin siitä sitte parin viikon päähän vois tuon 4D varata. 4D ultra tehdään raskausviikoilla 18-24.

2 kommenttia:

  1. Jos ja kun toivottavasti olen joskus raskaana vko:illa 18-24, niin haluan ehdottomasti tuon 4D-ultran juurikin sen vuoksi, että haluan tietää jos jokin on vialla että siihen voi valmistautua. Ja tietty sen 'hömppä'-dvd:n takia. ;)

    VastaaPoista
  2. Meillä ei olla käyty kertaakaan 4D:ssä. Eikä menty nytkään. Hyviä kokemuksia tosin olen kuullut ja nähnyt niitä "hömppä"-DVD pätkiä =)

    VastaaPoista