perjantai 10. joulukuuta 2010

Hemmo

Hemmo on nyt siis alkanut todenteolla liikuskella masussa. Tämä on ainakin vielä toistaiseksi (pidätän oikeuden muuttaa mieltäni) mukavaa ja aina saa ison hymyn mun kasvoille :) On jotenkin niin hassua ajatella, että tuossa se ihan lähellä mennä möyrii, mutta kuitenkin niin kaukana. Ukkeli on jo muutaman kerran päässy kokemaan liikkeitä masun päältä, mutta usein käy niin, että liikkeet loppuu kun seinään heti ku isin käsi laskeutuu masun päälle. Hassua, vaikka kuinka yritän, että mä en reagoisi mitenkään eri tavalla niin jostain se Hemmo kuitenkin havaitsee, että siellä ulkopuolella tapahtuu jotain erilaista. Mun kättä vasten niitä liikkeitä nääs satelee ihan kunnolla. Ehkä isin kosketus on sellainen rauhoittava (nyt siis tiedetään, että kumpi pääsee nukutus puuhiin kun Hemmo syntyy ;)

Mun olossa ei suuria muutoksia oo ollu. Väsyttää edelleen aika paljon ja masunahkaa on alkanu kiristeleen aika paljon. Pieniä masukipuja on myös silloin tällöin. Ahdistusta on välillä myös liikunnan vähyyden takia, saatta mennä parikin viikkoa silleen, että en tee mitään muuta ku töitä ja koulua. On niin ikävä urheilua, mutta pelkkä reipas kävelykin tuntuu välillä aika pahalta.

Vielä pitäis pari viikkoa töitä painaa ja sitte vähän yli viikon loma. Ensi viikolla meillä on firman pikkujoulut. Ollaan menossa sellaiseen paikkaan missä on mahdollisuus mennä uiskentelemaan. Sovitin sitte eilen mun biksuja.... oli kyllä naurussa pitelemistä kun katsoin itseäni peilistä!!! Positiivista toki oli se että en näyttäny oikeastaan lihavalta, vaan rantapallon nielleeltä ja sehän sopii uimiseen hyvin, vai mitä?!? Kysyinki ukkelilta, että pitääkö mun laittaa navan päälle joku laastari, ettei porukka naura mun hassulle navalle, joka on menny ihan hassuksi! Mutta siis meinaan kyllä mennä uimaan vaikka oonkin aika koominen näky! Lisäksi oon varannun itselleni jalkahoidon, jota odotan NIIIIN paljon. Jalat alkaa oleen aika poikki ja joka yö on melkoisia kramppeja pohkeissa.

Ai niin löysin täydellisen lampun Hemmon huoneeseen, näitä on myyty Stokkalla joskus, mutta netistä tää löyty täältä designboulevard

1 kommentti:

  1. Kannattaa rasvata masua tosi paljon, aamua iltaa niin toi kiristyksen tunne saattaa helpottaa ja säästyy raskausarvilta :) Mä käytin ihan perus Nivea voidetta:)

    VastaaPoista