keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Perhevalmennus nro 2

Eilen oli toinen perhevalmennus kerta. Aiheina oli raskausajan hyvinvointi. Paikalla oli suuhygienisti ja fysioterapeutti. Molemmat pitivät lyhyehkön powerpoint esityksen aiheistaan ja sen jälkeen jakauduimme siten, että naiset lähtivät jumppailemaan fysioterapeutin kanssa ja miehet jäivät suuhygienistin kanssa hammasasioista puhumaan.

Jumppa sessio meni omalta osaltani hieman ohi, sillä ilmeisesti jonkinmoiset liitoskivut ovat alkaneet vaivaamaan. Tuonne häpyluun tuntumille sattuu ja särkee aina välillä (nyt tosin melkein koko ajan, kun liikkuu) jos joutuu ottamaan vähän nopeampia kävely askeleita tai jopa alkamaan juokseen, niin kipu yltyy kyllä. Tai ei se taaskaan ole sellaista tajunnan vievää kipua, mutta kivuksi lasken kyllä. Iltasin kohtaa jomottelee, jos oon kauheesti revitelly (juossut esim junaan). Fysioterapeutti ehdottikin minulle sellaista kunnon tukivyötä. Täytyy varata aika hänelle niin saan sellaisen lainaksi.

Suuhygienistiltä taasen ukkelin kanssa molemmat varattiin ajat hammastarkastukseen. Sitä sitten odotellessa. Oon kyllä käyny yksityisellä hammaslääkärissä, mutta oon tullu siihen tulokseen, että toinen mielipide meikäläisen hammaskalustosta on paikallaan.

Huomenna vielä puolikas työpäivä ja sitten LOMA, ah niin ihanaa! Mun täytyy vaan nyt yrittää rentoutua ja olla vaan.

Ihanaa joulun odotusta kaikille!!!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti