sunnuntai 6. helmikuuta 2011

Mökellystä

Hemmo on alkanu viime aikoina mökeltään masussa oikein toden teolla! Välillä tulee oikein kunnon sarja potkuja johonki hermoon ja se sattuu aika paljon! Edelleen kyllä oon sitä mieltä, että nuo liikkeet on aivan uskomattoman ihanan tuntuisia ja vaikka ne on ruvennu sattumaan, niin en vaihtais niitä mihinkään :)

Omasta voinnista sen verran, että oon edelleen ihan poikki koko ajan ja vatsassa on nyt pari päivää ollu outoja kipuja ja vissiin supistuksia... Yöllä oon alkanau käymään vessassa vähintään kahdesti ja uni on muutenkin jotenki ohuen tuntuista? Viimeksi neuvolalääkäri sanoi, että mun pitäis vähän huilata ja olla saikulla hetki, mutta en oo vielä ainakaan sairauslomaa hakenu. Ahdistaa ajatus siitä, että jos jään kotiin lepäilemään vaikka muutamaksi päiväksi, niin se tarkittaa sitä, että sinä aikana tekemättömät työt vaan odottaa mua ja sitte on vielä stressaavampaa kun ennen saikkua! Mulla siis ei vieläään ole sjaista, joka tekis homia sillä välin ku mä voisin kerätä voimia. Hankala tilanne!

Masu on alkanu oleen jo vähän tiellä, kenkien laittaminen ja muutenkin kumarteleminen on aika tuskaa. Ja syöminen on haastavaa, ku pitäisi toki syödä, jotta minä ja Hemmo saadaan energiaa, mutta vaikka yrittäisin syödä kuinka vähän, niin melkein aina tulee kauhee ähky. En muista, et milloin olis viimekis ollu sellainen kunnon näläntunne?!?
Sunnuntain jatkoja kaikille ja hyviä vointeja! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti