keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

Vähän väsyttää

Mökkeilyä jatketaan ja vaikka mummi ja vaari kovasti auttaa Artun hoivaamisessa, niin nyt meinaa kyllä voimat loppua. Ukkeli on siis vielä tän viikon töissä ja viikonloppuna polttareissa ja vihdoin maanantaina hänkin tulee mökille. Mutta nyt kun oon yksin vastuussa kaikesta, niin oon tosi poikki. Toki mummi ja vaari pitää Arttua sylissä ja muutenkin hoivaa pikkusta. Periaatteessa oon nyt ollu 4 päivää täysin kiinni pikkusessa, eilen kävin saunassa pikaisesti yksin.

Tänäänkin oli aivan mahtava sää, aurinko paistoi täydeltäterältä, mutta Arttupa päätti että tänään nuo päikkärit ei oikein maistu, joten valtaosa päivästä meni tuttia laittaessa, vaunuja helutellen, höpötellen ja tietty ruokkien. Ja korostetaan taas kerran, että nuo kaikki kuuluukin mun tehtäviin ja nautin Artun kanssa olemisesta, mutta on raskasta kun sitä tekee päivästä toiseen yksin kaiken!

Pitääpä mainita jotain positiivistakin. Viime yö oli kun suoraan oppikirjasta, herra nukahti puoli yksitoista, heräsi neljältä söi ja nukahti uudelleen heräsi puoli kahdeksalta söi nukahti uudelleen ja sitten noustiinkin yhdeksältä. Tuollaisia öitä lisää. Tosin toki tuo uninvoisi tulla hieman aikaisemmin illalla ja tuon seiskan syötön voisi jättää kokonaan pois :)

No nyt pikkunen nukkuu, joten niin taidan minäkin tehdä!

1 kommentti:

  1. Ymmärrän sua paremmin kuin hyvin. Meillä mies on ollut nyt paljon työmatkoilla, joten vaikka Lennun kanssa on ihanaa, niin silti se yksin vastuussa oleminen on kuluttavaa. Oon vähän kade teidän öistä, meillä vauva herää edelleen vähintään kahdesti yöllä.

    VastaaPoista