perjantai 5. marraskuuta 2010

Maailman hienoin (hoito)laukku

kuva: www.storksak.com
Tässä se nyt on. Vielä kun se löytyisi mun olkapäältä niin olis vielä parempi! Mutta siis olen tätä kyseistä laukkua himoinnu vuosia! Ja nyt kun hoitolaukku alkaa oleen ajankohtainen, niin kovasti kyllä toivoisin tuollaista laukkua. Juu tiedetään, että nahka ei ole kauheen käytännöllinen esim. leikkipuistossa, vesisateella yms., mutta ei haittaa on vaan niin ihana laukku ja sellainen jota voi käyttää muutenkin kun vaan hoitolaukkuna. Oon jo suunnitellu, että ompelen tälle sitten sadetakkikankaasta suojapussin niin sitte ei vesisadekkaan haittaa!

Nyt vaan toivon, että joulupukki kävis kurkkaamassa täällä mun blogissa ja näkis minun hartaan toiveen... ;)

2 kommenttia:

  1. Täytyy myöntää, että tuo on todella upea laukku ja kelpaisi myös minulle :) Jos joulupukki jostain syystä ei älyä tutkia lahjalist..eiku blogiasi niin Ebay on aika kiva paikka hyvien kauppojen tekemiseen :D

    VastaaPoista
  2. Eikö ookki! =)
    Ukkeli oli jo kuulemma käyny täällä mun "tekstejä" vilkasemassa! Ehkä viesti on siis menny perille :)

    VastaaPoista