maanantai 20. syyskuuta 2010

Flunssaa ja pahoinvointia!

Tervehdys! Viime viikolla onnistuin taas tulemaan kipeäksi ja flunssa ja alkuraskaus ei todellakaan sovi yhteen! Alku viikosta nousi kuume ja sellainen perus räkätauti. Jäin töistä kotiin lepäämään ja ajattelin, että kyllähän yhdestä pikku flunssasta muutamassa päivässä tokenee, mutta kuinkas kävikään.

Mun raskauspahoinvointihan on ollut tähän mennessä sellaista 24 h kuvotusta ja pientä yökkäilyä hampaidenpesun yhteydessä, mutta muuten oon välttynyt oskentamiselta. Viime viikolla pahoinvointi tuntui siinä flunssan yhteydessä jotenkin erityisen voimakkaalta ja torstaina sitten vietinkin KOKO PÄIVÄN vessanlattialla. Aluksi jaksoin raahautua sänkyyn pytynhalailujen välillä, mutta viidennen kerran jälkeen raahasin tyynyn ja peiton mukaan ja siinä yhdeksän aikaan illalla uskalsin nousta pystyyn ja ukkelini avustuksella siirtyä sänkyyn (vati mukana!). No tästä ihanasta päivästä seurasti tietenkin 3 kilon painon lasku, ja ihan hirveä voimien menetys!

Oli kyllä niin kauheeta, perjantaina en enää oksentanut, mutta olo oli kun olisin juossut maratoonin ilman nesteytystä! Yleisön peinostuksesta soitin neuvolaan perjantaina ja kyselin, että millon pitää alkaa huolestumaan. No siellä ei kyllä mielestäni kohdeltu minua kovinkaan kivasti ja vähän naureskellen minulle saottiin, että ethän sä nyt vielä mitään kuivunu oo!!!! Jaahas, ok...ei kai viikon kuume ja 24 tunnin täystyhjennys pitäisi tuntua missään??? No voin kyllä kertoa että mulla tuntu ja tuntuu vieläkin.

Mun uusia ystäviä ovat paahtoleipä ja banaani :) olis kiva syödä muutakin, mutta ei oikein maistu. Että sellaista tänne. Ukkeli on ollut tosi kärsivällinen ja jaksanut tuoda mulle ruokaa sänkyyn ja käyny reippasti kaupassa. Eilen tosin huomasin itsessäni sen, että alkaa kiukuttamaan ku itse ei pysty tekeen muuta ku makaamaan (heti jos nousee seisomaan tai istumaan niin meinaa tulla ykä!) Mä niin toivon, että tää mun ykäily olis sitte tässä, veti kyllä niin voimattomaksi ja tuntuu, että ymmärrystä on vaikeeta saada (varsinkin töistä!!!!)

Nyt vaan toivon, että tästä tulee parempi viikkoa!!!! :)

2 kommenttia:

  1. Pikaista paranemista! Toivottavasti tätä kirjoitettaessa flunssa on jo ohitettu.

    VastaaPoista
  2. Kiitos Pinkki Pingviini =) olo alkaa pikkuhiljaa parantumaan, inhottava nuha vaan vielä vaivaa!

    VastaaPoista