torstai 9. syyskuuta 2010

Valtakunnassa kaikki hyvin!

Täällä sitä mennä porotetaan. Olo on kuvottava edelleen välillä, varsinkin iltaisin meinaa tulla tosi paha-olo! Tää on kyllä niin hassua aikaa, nyt kun siitä ultrasta alkaa oleen jo pari viikkoa, niin enhän menaa ees muistaa et oon raskaana (tai oikeastaan uskoa!) en millään malttais odottaa siihen ekaan oikeeseen ultraan, joka meillä on vasta 4.10 silloin olis viikkoja kasassa noin 12 :) toivottavasti kaikki on hyvin!

Väsymys on edelleen valtava ja sitä ei helpota yhtään se, että eilen alkoi mun Avoimen Yliopiston opinnot, joihin meen siis aina työpäivän päätteeksi, lisäksi oon taas alkanu käymään jumpissa. Viime keväänä koukutuin ihan täysin Zumbaan ja nyt otan siihen rinnalle vähän pilatesta (josko sais ne syvätlihakset kuntoon...) Tosin siinä pilateksessa tuntuu jo nyt vähän inhottavalta olla mahallaan ja täysin mahdottomalta vetää siinä asennossa päivän aikana turvonnutta mahaa sisään!

Mulla ei oo paino muuttunu suuntaan eikä toiseen, mutta mahan turvotus on välillä aikamoista! Täytyy oikeesti kohta ostaa myös jotku isommat housut, ku ei menaa vanhat mennä enää vyötäröstä kiinni! Tuo mun H&M paketti on saapunut!!! En vielä kerinny hakeen sitä, mutta hiukan jännää. Toivottavasti tänään kerkiin hakee sen.

Ei siis mitään erikoista, odottelua, odottelua! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti