torstai 31. maaliskuuta 2011

Herra Hakkarainen ja minä

Yöllä tulee nykyään vaelleltua aikasta paljon. Hyvinä öinä käyn vaan kolme kertaa pissalla, mutta huonompina öinä käyn pissalla, herään koviin supistuksiin ja vaikka oksentelen pari kertaa (kuten viime yönä!!!) En kyllä yhtään ymmärrä mistä se viime öinen huono-olo tuli? Onneksi se kesti tällä kertaa vaan 3 tuntia.

Nyt tässä yritä hörppiä mehua ja mutustella baskua. Välillä täytyy poistua, sillä se suussa ollut raskaushormoonien synnyttämä harmiton kasvain on kasvanut takaisin ja niinkin kovaa ainetta syödessä kun banaani niin se repes ja nyt se vuotaa taas hulluna verta!

Mä just yks päivä viime viikolla mietin, että ei mulla ainakaan oo mitään hirveetä kiirettä saada Hemmoa pois mun masusta, tässähän tää menee.... nyt alan kyll oleen jo valmistakauraa!!!! Tuntuu et joka päivä ilmestyy uusia vaivoja. Eilen tosiaan kävin viel verikokeessa, ku ne jalkojen ja käsien kutinat saattaa tosiaan viitata johonki maksantoimintahäiriöihin (kiitos vinkistä tammitoukka!) enpä ollu kuullu moisesta, ku ajattelin vaan, et kutina johtuu turvotuksesta. Kun sitte kerroin neuvolassa tästä niin terkkari passitti mut varuiksi verikokeeseen. Niin ja taas sieltä tuli todellista luottamusta herättävä komentti "minä kyllä ylensä kyselen, että onko ollut kutinaa, mutta en varmaan sitten ole sinulta muistanut kysyä" JUST!!!!


3 kommenttia:

  1. jonnekin bittiavaruuteen katosi edellinen viesti. =/

    Kurjia oireita, etenkään tuo oksentelu ja maksan toimintahäiriöiden pelko eivät kuulosta houkuttelevilta. Toivottavasti kyse ei ole mistään huolestuttavasta.

    Mä muuten päätin, että jos tää etenee tarpeeksi pitkälle, niin alan täyttää Mauri Kunnaksen laatimaa vauvakirjaa, jossa mukana on tietty myös Hra Hakkarainen. :)

    Osaisitko muuten vinkata sellaista, että onko turvallista syödä omenoita ja päärynöitä kuorineen pestyinä vai pitäisikö ne kuoria sen toksoplasmoosin (tms) varalta?

    VastaaPoista
  2. Mä oon kans päätyny siihen Mauri Kunnaksen vauva kirjaan. On jus ihana ja sopivan hauska meille :) Monet niistä kirjoista on ihan liian hempeitä mun makuun.
    Mä en oo kauheen tarkka ollu noitten hedelmien kanssa. Oon kuorinu kyll päärynät ja melkein aina omputkin. Syksyllä kyll söin kotimaisia omppuja ihan kuorineen, mut yritin pestä ne tarkkaan. Juustojen kanssa oon vähän ollu tarkempi. Jouluna oli aika tuskaa kattoo ku muut söi Aurajuustoa piparin kanssa (se on ihan mun lempparia), mutta toisaalta Hemmon takia söisin vaikka pieniä kiviä, niin rakas se on jo nyt!!!! :)

    VastaaPoista
  3. Kiitoksia :)
    Mielenrauha palas. Oon nyt jo muutenkin lisäillyt ruokavalioon aika paljon hevi-osastoa ja nyt sitten aloin kuoria myös omput ja suomalaiset kurkut. *neuroottisuus alkaa varmaan tässä ja nyt* ;) ;)

    Miten jakselet?

    VastaaPoista