keskiviikko 18. elokuuta 2010

100 asiaa minusta

1. olen vauvakuumeen kourissa
2. rakastan Pollyjä (suklaakarkkeja)
3. hermostun nopeasti
4. mutta lepyn ehkä vielä nopeammin
5. minulla on kova ääni
6. en kestä jos minua hyssytellään
7. haluaisin oppia ruotsia
8. olen koko lapsuuteni ja nuoruuteni inhonnut ruotsia
9. en ole hyvä matikassa
10. rakastan liikkumista
11. ilmottauduin Avoimeen Yliopistoon tänään
12. haluaisin valkoisen iphonen
13. haluaisin omakotitalon
14. rakastan miestäni enemmän kun mitään muuta
15. minulla on vakituinen työpaikka
16. haluaisin tehdä työkseni jotain muuta
17. haaveilen oman kahvilan perustamisesta
18. pidän ruuan laittamisesta
19. ja leipomisesta
20. tykkään laulamisesta
21. en ole siinä kauhean hyvä
22. lempi kukkani on pioni
23. lempi värini ovat valkoinen ja vaaleanpunainen
24. mielestäni ihmiset ovat kauniimpia ruskettuneina
25. rakastan kesää
26. inhoan myöhästeleviä junia
27. haluaisin valkoisen 1-sarjan BMWn
28. rakastan merta
29. käyn kampaajalla tasan 2 kuukauden välein
30. täytän tätä listaa työajalla
31. pidän kaikista eläimistä
32. itken helposti
33. itken erityisen helposti eläinten puolesta
34. olen kissa- ja koira-ihminen
35. ehkä kuitenkin enemmän kissa-ihminen
36. inhoan iilimatoja
37. en ole koskaan nähnyt iilimatoa
38. pelkään hammaslääkäriä
39. pidän thaimaalaisesta ruuasta
40. ja intialaisesta
41. olen henkisesti allrginen sellerille
42. haluaisin osata ommella
43. kohellan aika paljon
44. haluaisin työskennellä muodin parissa
45. haluaisn oppia surffaamaan
46. reagoin stressiin vatsallani
47. en ymmärrä vahinko raskauksia
48. kutian helposti
49. haluaisin ripsien tuuhennukset / pidennykset
50. innostun helposti uusista asioista
51. mutta moni asia jää lähes yhtä helposti kesken
52. rakastan Gilmooren tytöt sarjaa
53. koukutun helposti uusiin TV sarjoihin
54. inhoan "hauskoja" kotivideoita, joissa eläimille käy köpelösti
55. pidän tanssimisesta
56. olen koukussa Zumbaan
57. haluaisin kolme lasta
58. tai kunhan edes tulisi se yksi
59. inhoan välinpitämättömyyttä
60. olen välillä tyytymätön elämääni
61. näytän tunteeni liian helposti naamallani
62. rakastan valokuvaamista
63. en kyllä ole siinäkään kauhean hyvä
64. haluaisin aina 3 kuukauden kesäloman
65. masennun hieman syksystä
66. enemmän masennun keväällä
67. silloin tuntuu, että aika pysähtyy ja kesä ei tule ikinä
68. minulla on lukihäiriö
69. inhoan juoruilua
70. pidän joulusta
71. haluaisin viettää joulua rauhallisemmin
72. puhelinlaskuni ei ole koskaan ollut yli 50 euroa
73. se on yleensä noin 20 euroa
74. minulla on paljon kavereita
75. mutta vain muutama tosi ystävä
76. mieheni on minun paras ystävä
77. olen kova höpettelemään
78. tulen helposti toimeen uusien ihmisten kanssa
79. yritän muuttaa tulevaisuuttani
80. opiskelemalla lisää
81. en ole hyvä lukemaan oppikirjoja
82. pidän hömppä kirjallisuudesta
83. pidän romanttisista komedioista
84. ja seikkailu elokuvista
85. haluaisin asua meren rannalla
86. näen paljon unia
87. inhoan saamattomuutta
88. olen joskus saamaton
89. inhoan silittämistä
90. joulun aikaan pitäisi kaikilla olla vähintään 2 viikon loma
91. olen luovuttanut verta 11 kertaa
92. lähden kohta kotiin
93. haluaisin ensi kesänä lähteä etelä-ruotsiin
94. haluaisin roadtripille jenkkeihin
95. jos saan joskus lapsia haluan olla heidän kanssa mahdollisimman paljon kotona
96. olen hyvä kirjottamaan "hömppä" tekstiä
97. haluaisin kirjoittaa lastenkirjan
98. tykkään myös piirretyistä elokuvista
99. olen ollut mieheni kanssa yhdessä 4 vuotta
100. olen allerginen penisiliinille

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti